Kings of our days

Jag och pappa åkte på jakt efter semlor, fanns inte en enda -.-' Förstår egentligen inte varför jag blev förvånad... Men men, får hitta på något annat istället.

I fredags så ringde jag ett skivbolag för att få en intervju till tidningen vi gör i skolan. Och idag fick jag svar på frågorna från Ulrik Munther! Är riktigt nöjd :) Tyvärr var det inte super långa svar så hoppas på ett band till. Men är ändå nöjd för jag hade inte räknat med ens lyckas ringa dit.

Är lite hungrig igen så ska gå och göra nudlar! Var precis nere i tvätten igen, blev svart denna gången! Tar nog en maskin till ikväll så får My ta en imon på morgonen, annars gör jag det.

Men nu blir det nudlar medans jag kollar på BB inspelningar. Har inget liv! ;) Och tror jag skippar The O.C. idag också, blir någon annan gång.

xoxo linda