Lite glädje

Innan insåg jag att man kunde ladda ner Molly Sanden och Ulrik Munthers låtar från Melodifestivaleb, så ligger i sängen och lyssnar på dom nu. Tycker om båda låtarna väldigt mycket! Så är väldigt glad att det gick :D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Har klurat på lite av frågorna. Troligen blev UNF mötet imon istället, så innan och efter det får jag sitta och jobba med uppgifterna vi fått. Ska intervjua Pelle och sen kolla i en bok och efter det tror jag att idrotten var klar. Ska kolla igenom det lite snabbt igen bara. Usch, hatar att känna mig stressad, magen blir bara massa kaos då och jag vill ju så gärna må bra!!

Snart 9 månader sen som jag fick det tror jag. Man tröttnar ju, och alla, även jag själv, har tröttnat på mitt tjat. Och som jag sagt innan, ingen förstår så det är därför dom tycker att jag är jobbig. Den enda som kan förstå ät nog Nicole, hon vet hur mycket man påverkas om magen inte fungerar, och man får gå runt och ha ont.
Nu menar jag ju inte att vi är förstoppade, eller tvärtom. Den fungerar helt enkelt inte och man har ont.

xoxo linda