Yesterday, all my troubles seemed so far away

Igår kom ju Janeth och Nils hit. Vi gjorde tacos runt 7 och sen kollade vi på Melodifestivalen (svårt att stava...) och alla var nog överens som att Molly helt klart va bäst.
Och fan va snygg hon har blivit :o Alla blev helt förvånade och som Nils sa, hon har blivit vuxen. Hela hon var annorlunda, utseendet, musiken, rösten. En riktigt bra förändring! Sen måste jag erkänna att Björn Ranelids låt faktiskt va ganska bra ändå, även om det var tjejer som gjorde den. Synd att Mattias åkte ut :(

Vi har märkt att det avsnittet som var bäst och troligen kommer fortsätta va bäst är det första avsnittet. Och det är inte för att det var i Växjö. Men låtarna, programledarna och mellanakten. Hade Ulrik och Molly varit med i avsnitt 1 istället för 2 andra så hade det verkligen varit ett bra avsnitt! Om det inte hade varit tävling asså...

Har haft sån sjuk mensverk nu på morgonen, önskar att den inte kom för det är inget annat än onödig smärta. Men det blir troligen att ligga hemma idag. Ska läsa lite till och så ska jag ju ha min egna dag. Imon börjar lovet på riktigt och jag har inga planer alls vad jag ska göra, mer än att klippa mig imon på förmiddagen. Får se om man hittar på något med någon, annars får jag väl hänga hemma!

xoxo linda