Yesterday was fun

Som rubriken säger så hade jag kul igår! :) Vi sjöng, dansade, kollade film, lagade mat och massa annat. Vi spelade bland annat ett spel som heter "Förfest" men vi bytte ut alkoholem mot vanligt kranvatten. Alla sprang på toa hela tiden och ingen mådde speciellt bra efter allt vatten, men kul va det!
Tyvärr så har jag fått ett sår runt hela halsen kan man säga, asså inuti munnen och det gör jätte ont att svälja, gäspa och allt sånt. Såg det igår när jag skulle bortsa tänderna, sitter här och tycker lite synd om mig själv...

Vid 2 skulle jag och My ta bussen till Växjö för att jobba så då åkte Annelie hem och Janeth gick på annat håll. Vi blev inte klara med jobbet så får fortsätta på onsdag efter begravningen och Mys körlektion. Men det går nog bra!

Efter vi jobbat så körde jag My till Hovmantorp och sen åkte jag och mamma till City Gross. Hittade 2 tidningar, sminkborttagning till ögonen och tuggummi. Så jag ska snart gå och tvätta bort sminket och sen blir det att slappa resten av kvällen! Imon åker jag med mamma in till Växjö igen och kanske kollar lite på stan och sen till lägenheten och läsa teori! Måste ta tag i det ju...

xoxo linda