Äntligen hemma!

Maten va ju självklart super god! Låter fult att säga att man hade trevligt, men det var precis det jag hade :) Och jätte kul! Nils va så gullig och hyrde en film till mig eftersom jag skulle vara ensam då My sover där inatt. Det tackar jag för! Hyrde "Love & other drugs" och Anne Hathaway är med i den och jag tycker hon är jätte kul :P

Filmen (New Years Eve) var riktigt rolig! Hade ju hoppats att den skulle vara kul, men den var faktiskt bättre än väntat. Fast vet inte om det var för att man va trött, då blir ju allt roligare än vad det egentligen är :P Men spelar ingen roll nu, kul va den :)

Har känt mig lite stressad idag, vill skriva klart min bokrecention, men det gör jag kanske imon. Dagen börjar med att leka frisör till pappa, sen får vi se hur dagen blir! Ska väl inte ha några förväntningar precis. Men nu ska jag sova, har slagit över till "trötthets-illamående" och det är inte kul. Så nu ska jag tvätta bort mitt smink och allt annat sånt tråkigt men nödvändigt grejs.

xoxo linda