Back to lektionen

Rasten var väl seg, frukosten är egentligen alltid seg. Ibland är lunchen och halv 2 rasterna kul, om man kan roa sig med HR eller IT. Men blir inte så ofta det heller längre...
Kan ha varit att magkatarren har kommit tillbaka och då gör det att jag inte vill äta, eller det går knappt att äta för man är inte hungrig, så alltså måste jag tvinga i mig mat, regelbundet. Annars blir det väl som förr. Har snart gått 8 månader sen det började och aldrig har slutat. Mamma säger att jag måste ha balans i livet för att magen ska vara i balans, och vi visste båda att jag inte har någon balans i livet. Men det kommer nog.

My sa att trafikskolan har lunchstängt mellan 12:15-13:15, eller vi tror att det är så. Men tänkte gå dit och kolla om man kan sitta i datorsalen ändå. Bara att äta fort och gå dit så jag är där helst innan 12, för då borde jag hinna....Hoppas det går bara. Måste verkligen öva på teorin.

xoxo linda
#1 - my

jag fick kolla där det stog när kontoret var bemannat så jag tror att det är så i alla fall.