Bookanalysis, done!

Nu har jag äntligen skrivit klart bokrecentionen och det känns skönt! Det blev 3,5 sida mem är tyvärr inte helt nöjd. Ska läsa igenom det sen och se om jag ska ändra något, annars så låter jag den vara och så lämnar jag in den på tisdag, eller tidigare :)

Det som är extra skönt är att nu kan jag börja läsa boken som My hämtade åt mig. Jag hade ju reserverat den och så kom den i tisdags tror jag att det var. Har längtat! :D Men sörjer lite att jag måste lägga Harry Potter åt sidan :'( Hinner ju läsa den ändå eftersom det är våran egen.

Känner att jag vill ha nya skor och en ny väska, inte bra... Mamma tror ju att jag har ett sjukligt behov av skor och jag börjar hålla med henne.

Ska snart gå och äta, men först ska jag klippa pappa! Går oftast fort så jag överlever nog utan mat några minuter till! Vaknade runt halv 11 och har skrivit sen dess!

xoxo linda