December boys

Hade rätt, de va ingen som ville va med mig igår så jag gick upp till mamma och pusslade. Faktiskt kul att göra det ihop med någon! Samtidigt kollade vi på "What's eating Gilbert Grape" och "Trassel". Vi skulle se "December boys" men det är någon konstig fil så DVDn vägrade läsa den. Synd...
Men har den på boxern så kollar på den nu istället.

Har tänkt lite, och kommit fram till en sak, kom fram till det för någon år sen med. Men om man har gjort fel eller så mot mig och till sist inser även den personen det och "vill ha tillbaka" mig. Asså som vän eller bara försöka säga förlåt på ett sätt som faktiskt kan fungera på mig. Då kan man använda låttexter som beskriver hur personen känner, perskriver situationen eller som betyder något för mig. Igår lyssnade jag på den svenska versionen av "Stupid mistake" och den kan beskriva riktigt bra oavsett vad som har hänt. Bara ett tips...
Att säga förlåt fungerar inte på mig, folk har missbrukat det för många gånger att det har tappat betydelsen för mig. Om man ser att personen verkligen menar det så kan det gå, men annars är det riktigt svårt...

xoxo linda