EX

Jag är en sån tjej som oftast vill fortsätta ha kontakt med mina ex när det har tagit slut. Tyvärr tänker inte killarna så. Den ända jag egentligen pratar och umgås med nu för tiden är Joel.
 
Kollade på alla mina meddelanden på FB och har kvar ALLT som jag och Maxi skrev där. Det är det ända jag har kvar av oss, och bilderna. Det ända som visar att vi faktiskt va tsm och pratade en gång i tiden. Har börjat inse att jag faktiskt saknar honom lite och sånt. Han gjorde valet att aldrig mer prata med mig och jag kan inte mer än acceptera det, för sånt e livet.

Jag är glad att jag kan prata med Joel, även om vi inte har samma kontakt idag som innan vi blev tsm. Jag hade kontakt med en annan också och vi blev jätte bra kompisar igen, men sen började vi på gymnasiet och nu träffas vi aldrig. Men om vi skulle råka se varandra så hälsar vi i alla fall.

Men undra om det är något med oss tjejer, att vi gärna behåller kontakten på en vänskapsnivå? Eller tänker jag så bara för att det är jag som alltid blir dumpad?

Tycker inte om att sakna någon om man inte får träffa personen, eller umgås på samma sätt som jag vill. Saknaden är bara jobbig när man vet att det inte blir som jag vill...

xoxo linda