Follow me

Låten som spelas när jag började skriva här.

Hade idrott i morse och som sagt, höll på att dö. Skulle vara i par och jag var med Annelie. Kämpade på som fan idag och läraren va jätte nöjd med alla :) Efter det så stack jag till Spice N' Rice med Annelie, Nicole, My, Filippa, Emelie och Tina. Riktigt gott!

Nu har vi media och ska fortsätta att marknadsföra en chokladkartong. Ska komma på design och svara på lite frågor. Men det blir nog bra :) Slutar halv idag så kan ta den vanliga bussen hem! Då ska jag skriva den förbannade bokrecentionen och sen ska jag hoppa in i duschen. Skulle ju sett Twilight men som jag misstänkte har dom slutat att visa den, så kanske blir "New years eve" (?) istället. Vi får se :)

Ska kanske börja läsa i engelskaboken också. Får se om kommer upp ur sängen imon, kommer ha sjuk träningsverk!!

xoxo linda