Frågor

Va inne på Dessies blogg eftersom jag inte har något att jobba med. Och då började jag kolla igenom hennes första inlägg och hittade detta listan och tänkte göra den med då jag är väldigt uttråkad! 

Frågor
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Jag överlever
3. Är du uttråkad? Yes
4. Är du ledsen? Inte just nu
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Nej :)
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej och har aldrig varit heller

Frågor
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Tyvärr
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Jag vet faktiskt inte
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om jag hade vetat så vore den inte hemlig
7. Är du kär? Typ
8. Vill du gifta dig i framtiden? Japp

Två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Både och
10. MSN eller mobil? Mobil

"Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Aldrig försökt
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump?  Mini bungee jump
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr
6. Ätit en hel tårta? Usch nej
7. Gjort bort dig offentligt? Har jag säkert 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Japp
9. Gråtit när ett husdjur dog? Klart
10. Velat försvinna? Ja 

Frågor
1. Vad såg du på tv sist? Vakna! Med The Voice
2. Vems blogg läste du sist? Dessies
3. Vad åt du sist? Fralla
4. Vem pratade du med sist? Någon av tjejerna i klassen
5. Vem ringde du sist? Mamma tror jag
6. Vem messade du sist? Cosmin
7. Vad läste du sist för bok? Håller ju på med Harry Potter 1 på engelska, men innan dess var det ju Dark Flame  
8. Vem pussade du sist? Vet personen själv
9. Vem kramde du sist? Joel
10. Vem bjöd du sist på något? Kan ha varit My kanske, lite osäker
11. Vad köpte du sist? Frukost i skolan

Rätt tråkigt att läsa men men.

xoxo linda