Harry Potter time!

Eftersom jag inte hinner läsa HP 2 (har ju teori och engelska) så blir det att se en av filmerna.

Lite dålig bild. Jag hade tänkt se dom i ordning. Såg ju den 5 hos Joel i fredags så kanske bli lite tätt. Men man kan egentligen alltid se dom filmerna, tröttnar aldrig :D
Sörjer lite att jag inte hinner läsa.
Ser ut såhär just nu:


Precis tvättat av sminket och håret är uppsatt, va tvungen att ta av BHn med efter Görans misshandel i lördags natt -.-' Men det är riktigt skönt att gå runt helt ofixad och sånt :) Bara ta det lugnt! Har ju inte tagit kort på det rosa så här är lite av det!

Det kommer upp en bild sen på vad jag hade på mig idag. Men nu ska jag "träna" benen lite, tror faktiskt att man tränar baken/rumpan också för usch en sån träningsverk jag har!! Men det är ju bara bra, om den inte försvinner alltså :P

xoxo linda