Mot frisören!

My ska klippa sig vid 6 så vi ska snart gå. Tänkte bara skriva lite fort! Mitt mobilskal kom idag, det va lite finare på bilden (som alltid) men jag är ändå nöjd! Hittade en till sida innan som hade mycket finare och blir nog att beställa från den med :) Men det blir någon annan dag!

Har haft ont i ryggen typ hela dagen då jag blev typ nertryckt på "bryggan" som är till "min" byggnad. Tack för det -.-'

Har gjort klart halva redovisningen till imon, Amanda och Elins fakta ska skickas till mig och sen kan den bli klar! När vi kommer hem igen så ska jag först duscha, funderar ju på att våga håret. När jag gör det så ska jag ha igång HP 2 tror jag :) Och även läsa lite. Läste en del i skolan så kanske kan ta det en annan dag? Just det, pappa hittade en sida på nätet där man kan göra teorifrågor (körkort) och idag provade jag. Man måste ha minst 80% rätt och jag fick 71% så det är ändå ganska bra tycker jag, har ju bara läst en gång jö :o Men bättre ska det bli! :D

Nu ska jag ta på mig ett par byxor och sen går vi! Kanske tar med mig engelska boken dit, i fall man får tråkigt :)

xoxo linda