Multimedia A

Som varje måndag har jag MMA just nu. Inte den roligaste lektionen men just nu ligger jag i fas med läraren så behöver inte ge upp ännu! Nu vid 9 kommer tjejjouren hit och ska prata om något, får se vad dom vill. Linus pratade om att dom skulle ha någon tävlig, men vi får se.

Kom på att jag vet inte om trafikskolan har lunchstängt så måste be My kolla det för hon har dom papprena hemma, står inte på deras hemsida nämligen. Är det stängt när jag har slutat så kanske jag åker hem istället för att vänta. Men måste köpa "klippkort" med typ 10 körlektioner, och sen ge mig på halkbanan. Vill ha det gjort så är det bara massa plugg sen.

Magen har blivit sämre igen, mådde rätt bra förr men illamåendet har kommit tillbaka och än så länge har det stannat i lite mer än 1 vecka. Kanske får börja med mina tabletter igen. Kul info, I know!

Och idag fyller Samuel 18, grattis! :D

xoxo linda