Muuuuusik!

Håller på med bokrecentionen och jag har nästan hälften av alla G frågor. Ska göra klart dom och sen kanske jag ger mig på VG och MVG imon. Vill verkligen ha VG i ENG B så måste försöka...
Under tiden har jag bra musik på och det gör att det är roligare att jobba. Och man blir ju på något sätt gladare.

I och för sig är jag sånt emo att jag om jag lyssnar på en låt med känslor så tänker jag tillbaka på tider. Hur det var i mina olika klassen under grundskolan, ex pojkvänner, semestrar eller saker som händer hemma. Nu behöver inte allt vara negativt för det är det verkligen inte. Men eftersom jag kan sakna vissa saker så blir jag mer deprimerad. Men jag kan skapa nya minnen, det vet jag! Min tid kommer någon gång den med :) Undra när bara...
Nyss sjöng dom "thinking about you" och då är det självklart att man tänker på minst en person, kanske någon man bara saknar, eller vem som helst. Alla reagerar ju. Men ibland är det jobbigt. Nu började min nya favoritlåt (har mer än en egentligen, men shhh) "Titanium" spelas. Blir glad av den på något sätt, hade den på uppvärmningen idag med och gissa om jag och Annelie blev taggade eller!?! :o
Sprang fortare och började boxas i luften och allt, rätt kul faktiskt :)

Glömde ta kort idag med, kanske kommer liten egobild sen. Tror jag ska skippa att tvätta håret idag med (ska ju egentligen inte göra det så ofta som jag gör) och istället duschar jag bara kroppen. Och tar allt imon innan bion isället :) Och en anledning till att inte tvätta håret idag är väl att jag faktiskt tycker om det lite som det är nu, om jag får tycka så... Och då hoppas jag väl kanske att det är så imon med. Men tror att jag får fixa till det lite senare sen.

xoxo linda