Polisbesök!

Nja, inte riktigt. Det var inte oss dom besökte, men våran parkering va det (typ). När jag kom ner så såg jag pappa stå i fönstret och då se jag att det blinkar massa blått ljus. Fattar ju direkt.
Totalt så var dom 4 polisbilar med typ 2 poliser i varje. Dom hade stoppat en form av skåpbil. En firmabil faktiskt.  Jag gick ut på trappen, nyfiken och löjlig som man är! Då körde det förbi en polisbil, som kör från platsen och jag ser att dom har 2 människor i baksätet. Dom som var i firmabilen blev gripna, dom kollade ögonen mycket.
Efter ett tag var det bara 2 bilar kvar och dom undersökte bilen i typ en halvtimme. Dom åkte ganska nyligen faktiskt.

Jag och My lekte lite spioner så vi kollade upp registreringsnummret, men det var inte registrerat någonstans. Vi är ganska säkra på att bilen var stulen och att de hade tagit droger och att det fanns i bilen. Spännande...

Bilden är tagen från Mys FB. Här ser man inte alla bilar, men tror att alla 4 var där då. Lite obehagligt att det är så nära. Får se om det står något i Smålandsposten eller på smp.se-blåljus imon.

Men nu ska jag sova! Blir troligen skolan imon då som sagt så det är lika bra att somna i god tid så att jag mår bättre. Mamma säger att den svidande känslan beror på magkatarren så skulle ta en Novalucol. Har gjort det nu och vi får se hur det går!

xoxo linda