Sucks...

Gjorde klart bildspelet för en stund sen och ville lämna in uppgiften direkt så man inte glömmer bort det, men då e filen för stor så kan inte lämna in den -.-'  Så nu måste jag vänta till nästa vecka. Undra vad jag ska göra då? Kanske får göra dom andra uppgifterna om jag inte blir klar med dom. Men måste göra läxan i helgen i alla fall. "Blodspår i snön" kallas den och vet ju inte om snön är kvar så kanske får fixa det så fort jag kommer hem imon, även om det inte blir så trovärdigt eller snyggt.
Elin berättade hur hon skulle göra så fick lite ideer från henne (jag LOVAR att inte gör som du) så ska se om det går. Dock måste jag använda ketchup och det ser inte äkta ut...

I alla fall, nu ska jag äta lite kräm och sen gör jag mig klar för sängen, kan inte göra mer läxor ändå. Kanske läser lite engelska eller en tidning, får se :) God natt!

xoxo linda