Time for bed

Idag har det känt som om man vore isolerad eller något. Ingen som skriver eller komenterar på FB och inte ett enda SMS. Är man så förbannat tråkig? Känns lite emo... Aja

Ska gå och borsta tänderna när jag har skrivit klart här. Va ute en runda med My innan och när jag kom hem hoppade jag in i duschen. Först tänkte jag strunta i att färga rosa men det blev några slingor, eller det blev mer ett försök till slingor. Är lite mindre färg nu än det va förra gången i alla fall. Ingen tyckte att det var snyggt men just nu skiter jag i det...

Jag vågade inte håret, gör det på tisdag istället. Och på fredag blir det kanske bio, ska se om någon mer vill följa med :) Ska komma ihåg att packa ner teori sakerna om jag ska till trafikskolan imon när jag har slutat. Ska ge mig på teori på datorn, får se hur det går. 

Har precis kollat på "Så ska det låta" och nu kollar jag på "Mamma Mia" .

xoxo linda