Troll..!

Har vågat håret och ser ut lite som ett troll. Jag fixar alltid håret dagen innan om jag ska ha en sån frisyr (typ) för det ser aldrig bra ut direkt (tycker jag) och det tar minst 30 minuter. Nackdelen med att ha fått ganska långt hår :) Kom på innan att detta är första gången jag vågar det som "hel-blond" tror jag. Minns att jag hade det när jag va tsm med Maxi men va jag hel blond då tro....
Blev sugen på att ha i det rosa i håret nu :( Ska nog göra det snart igen fast som slingor i underhåret. Ska blondera det på lovet så kan göra det rosa någon vecka innan, i helgen kanske? Får se hur det blir....

Hade tänkt göra om mitt bildspel nyss men insåg sen att jag inte minns hur man gör så att bilderna "fadear" eller hur men nu ska säga. Kanske får googla det? Har totalt 5 uppgifter i foto nu, en som är läxa och 4 som jag har valt att göra om i hopp om ett bättre betyg. Får se hur det går. Måste skriva mer på min novell också, är inte nöjd alls och det känns som om jag gör helt fel :( Ska nog fråga Gunilla imon om jag kan få skicka in den så hon får läsa igenom den lite och se om jag ändå är på rätt väg eller inte, den ska va klar i mars så behöver skynda mig lite....

Såhär blev håret:


xoxo linda