Trött som...usch

Känner mig jätte trött, och ändå sov jag mer än 7 timmar!

Har ju inte skrivit så mycket idag. Har faktiskt inte haft tid till det. Hade redovisning på Naturkunskapen och den gick väl bra tycker jag, skönt att det är gjort också! På svenskan så kollade vi klart på en film innan rasten. Efter rasten fick vi en annan uppgift som handlar om miljonsvenskan (även kallat "blattesvenska" och "rinkebysvenska"). Rätt intressant faktiskt och man får ha sina egna åsiker. Tyvärr har jag inte EN åsikt utan flera som är både för och emot. Men hon sa att det var okej så det var skönt :)

Fick också veta att jag fått... DUN DUN DUN...MVG!!!!! På en uppgift som heter "Min Robinson Crusoe" och jag blev jätte glad. Fick tyvärr inte papper på det så är rädd att hon kanske sa fel :/ Men annars är det ju jätte kul :D Har ALDRIG i hela mitt liv trott att jag skulle få ett, och nu har jag fått två :) Lite stolt är man ;) för jag är absolut inget MVG barn! Och lite kul är det (för mig) att jag skrev ihop den på två dagar och skickade in den INNAN lovet, alla andra skrev klart det förra veckan. Känner mig lite bra där ;) Och jag var till och med ledig när uppgiften kom :o Näe, nu ska jag sluta "skryta", finns ju faktiskt dom som är mycket bättre så dom ser ju inte glädjen som jag känner eftersom dom kan känna den så ofta att dom inte tycker att det är kul längre...

Jobbade innan, fick ett nytt jobb igår så var där idag med. Plockade upp Nils så han va med också. Sen stack jag och mamma hem, handlade lite. Nu sitter jag i sängen, nyduschad och fixad för sängen, men sova ska jag inte! Nej, jag ska läsa engelska så jag kan fixa recentionen antingen imon eller i helgen :) Ska även kolla hur det blir med bion! Glömde ta bild på hur jag såg ut idag, men hade en vit tunika med svart tunna ränder på bredden, vita strumpbyxor och skor :)

xoxo linda