Lugn fredag

My sa att mitt senaste inlägg hade kommit upp 5 gånger, det tycker jag är jonstigt för när jag skulle publicera kom detta upp:
Det är också därför som jag inte skrev något mer igår, hade tänkt göra det, och även lägga upp lite bilder, men det kommer nu istället!
 
Idag har vi äntligen hämtat hem mormor som har varit på sjukhuset i 3 veckor! va hos henne några timmar och kom hem lite efter 8 tror jag.
 
Det va tänkt att vi skulle till Liseberg med Elin imon men tågen går för sällan och kostar för mycket, och jag vill inte köra för det är trots allt några timmar man ska köra och vara vaken. Så för första gången på åratal är vi INTE på Liseberg, rätt tråkigt tycker jag :(
Så istället för Göteborg åker vi till Hällevik imon, kusinen har varit på gymnastikläger så dom har uppvisning, och mot eftermiddagen åker vi till Vislanda för att va med 2 av kusinerna och sen blir det ut och träffa folk! Får hoppas att det blir kul!
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, läsa lite kanske. Första fredagen på någon vecka som jag är hemma!
 
xoox linda