Sol, vind och vatten

I tisdags åkte jag och My till Vislanda, va hos Linus ett tag, kul :) Sen stack jag ut med Julia och Mik. Sen åkte vi och 2 till till Växjö, där träffade jag Robin och Ivandi, har inte träffat dom sen innan skolavslutningen, kul! :) Kom hem vid 3.

Igår va vi hemma fram till 6 ungefär, solade lite och sånt! Sen åkte vi till Grimslöv för att spela bilbingo och jag vann 600:- på 4:de brickan, helt otroligt! :o
Efter det så åkte vi hem, bytte om och fräschade till oss, sen åkte jag och My till Vislanda för att träffa Mike och Stefan, sen gick vi ut och träffade lite andra med, kul kväll :) Kom hem lite innan 3.

Idag har jag varit hemma lite, sen åkte jag, Mike, Stefan och Oliver till Något ställe utanför Ljungby och badade. Lånade en båt så vi åkte ut mitt i vattnet och hoppade från båten. Sen åkte vi bara runt lite, as härligt för solen va framme och man kunde"lufttorka" då :) Kom hem för en liten stund sen och nu hade jag tänkt äta och sen läsa lite HP :)  Bilder kommer...

xoxo linda