BEVIS!

Här kommer beviset på att Elin aldrig skulle klara sig utan mig! HENNES BLOGG!

Fick sluta efter mentorstiden idag och det va skönt! Fick veta vad man får i betyg i idrott, fick tydligen ett i idrott och ett i ergonomi, visste inte att man fick två där. Men jag är rätt nöjd faktiskt :)

Kom hem från Martin för en stund sen, gosade massa med Knut. Slutar man klappa honom så ställer han tassen på handen och vill att man fortsätter. Lite kär i den hunden... Blev bjuden på grillkväll imon, kan bli kul men känner ju inte dom som kommer så jag får se hur jag gör! :)

När jag kom hem så såg jag ett brev från sjukhuset, fått tid för röntgen nästa vecka. På onsdag och det är dumt för det är under svenskan och jag vill ju veta mitt betyg.. Kanske hinner tillbaka. Shoppade en del igår och det kommer upp sen!

xoxo linda