God morgon!

Vaknade runt 10 idag och kollade på gårdagens inspelning av OTH. Blev lite glad när Jamie nämde Harry Potter och Professor Lupin, det är ju den boken jag håller på med!

Idag är det måndag vilket betyder att det är ny vecka! Har inga större planer idag, kusinen och dom kanske kommer idag och fixar med bilen för dom kunde inte igår. Hoppas dom kommer!

Igår kom Janeth och vi åt popcorn, pratade massa skit och kollade på TV. Körde hem henne kvart över 9 eller om det va kvart över 10, tror det va 9.

Nu tänkte jag lägga mig och läsa lite, är inte riktigt vaken ännu känner jag! Ska försöka fixa med bilderna från skolavslutningen, vet ju inte hur man kan lägga upp alla på en gång med My kunde så ska fråga henne när hon kommer hem. Det är 40 bilder och jag orkar verkligen inte ladda upp dom en och en. Har nog lite bilder från förra veckan också så vi får se när allt dyker upp :)

xoxo linda