Harry Potter

Magen bråkar lite extra denna veckan så la mig runt halv 11 för att läsa HP3, läser inte så fort eller varje dag. Medan jag läste så hade jag igång HP6, va rätt längesen jag såg den.

Jag tycker nog att HP6 är den roligaste av alla filmerna, det är lite extra humor i den som jag gillar! Den som jag tycker är läskigast är HP2. Vet att det är fånigt att tycka dom är läskiga, men jag är lättslrämd och tycker faktsikt så! Och fyran är lite obehaglig också, delar av den, så den har jag inte sett på jättelänge!
Men annars, om någon har missat det, så älskar jag Harry Potter, böckerna, filmerna, spelen! Mest böckerna och filmerna då. En till sak som jag stör mig på, filmerna är inte alls som böckerna, i 3an så är det ett kapitell och jag tror inte att något av det som stod i boken va med i filmen. Varför? Så svårt kan det ändå inte vara, och en "person" har dom tagit bort helt och det är Peeves (stavning?). Dåligt...

xoxo linda