Hejhej!

Fick sluta runt 2 och det va skönt! Jag hann göra delar av en film, tar faktiskt tid :O
Har hållt på med fler nu när jag kom hem och har bara hunnit göra 3 stycken, tar tid och det är lite pilligt. Tyvärr är det två saker som jag inte vet hur man gör, och så ska musik läggas till men vi har inte hittat låtar ännu. Ska träffas imon igen (vi har insett att vi bara bor några meter ifrån varandra) och då ska vi kolla på dom sista klippen och så ska han se hur det som är "färdigt" ser ut. Hoppas han blir nöjd...

Nu har jag gjort klart det jag kan på alla och hade tänkt ge mig på lite engelska. Det är en ENG C uppgift men hon sa att den funkar till oss med, men den är svår... Det är bara 5 frågor som ska besvaras så det borde ju gå, men det är nya och svåra ord och så har jag inte läst klart ännu. Måste verkligen göra klart det så fort jag kan! Gör ju inget om jag inte gör den eftersom det bara är en extrauppgift om man är klar, men vill ju gärna ha mitt VG och kanske är större channs att jag får det om jag gör denna!

Jag idag:


Fettigt hår, imon ska det färgas!

xoxo linda