Hello!

Har engelska just nu och har inget att göra. Har gjort allt så vi som va klara gjorde en lite kort presentation om våra intressen och det blev vi klara med innan rasten så det är också gjort. Fick tillbaka English Litterature och jag blev helt klart förvånad!

Detta har ALDRIG hänt och kommer aldrig mer hända. Helt sjukt att jag fått MVG på en uppgift i engelska, kommer leva på detta lite känner jag :) Skönt!

Nu ska jag roa mig med lite filmredigering, har gjort klart 3 som jag ska skicka till Martin. Gick inte innan och det stör mig lite, men vi får se! Är lediga imon med så då har jag tid till det. Har foto i eftermiddag och verkar som att vi får sluta tidigare, då går jag till trafikskolan och gör ännu mer teori, syrran har körning sen så kanske åker med då, om det inte stör :)

xoxo linda