Hemma igen!

Är hemma nu, har varit det ett tag. My har köpt ny mobil också nu men hon höll sig till HTC. Jobbade efter det. Har även köpt skydsplast till skärmen, kan inte ha en mobil om jag inte får ha plast på skärmen. Åt när vi kom hem.
 
Jag har valt att ha en S2 för S3 tycker jag va ful när den va så rund. Hade helst velat ha HTC och då va det HTC One S som jag hade tänkt mig, men den va nästan dubbelt så dyr när vi va klara med abonemanget och rabatten (?) och jag va lite för snål för det för jag hade fått betala det som kom extra. Lägger ju 500 på bilen och så sparar jag nästan varje månad och då vill jag inte lägga pengarna på mobilen.Just nu kommer nästan alla pengar gå till Göteborgsresan och sen måste jag spara på nytt inför Ullare ;) och när vi har tagit studenten så kommer inte den datorn hålla länge så måste spara till en sån med då.
 
Nu hade jag tänkt kolla runt lite efter snygga och billiga skal till telefonen. Fanns på Kjell & company (?) men föll mig inte riktigt i smaken. Imon åker jag och My troligen till kusinen för en filmkväll! :)
 
xoxo linda