I feel good!

Som jag visade innan så fick jag ju MVG på en uppgift i ENG, jag fick veta att jag fick VG på redovisnignen vi hade förra veckan, helt förvånad! Sen hade vi betygsnack på FOTO och fick då veta att mitt slutbetyg blir MVG. Kan det bli bättre eller? :o Denna dagen har varit så otroligt bra! :D

Gick och gjorde teori efter skolan medan jag väntade på My (slutade tidigt) och nu har jag klarat alla prover. Fick till och med 68 av 70 på vägmärken och dom har jag haft lite svårt för. Åh, lycka! :D Hoppas det går lika bra på provet sen bara.  

Får kanske sluta efter idrotten på torsdag med, läraren skulle skicka ut hur det blir. Just nu sitter jag och håller på med lite filmer. Håller på att exportera den näst sista filmen så har bara en kvar nu, och har jag tur så blir den också klar idag. Ska träffas imon och det vore jättebra om dom va klara då. Blir väl några justeringar (?) sen innan dom läggs upp på hemsidan, men får väl hoppas att jag slipper det ;)

xoxo linda