In this gallery

Tog bussen hem för jag slutade före honom. Höll på att somna på bussen, inte bra! Har varit hemma ett tag nu, sticker bort till Martin och dom med My sen och då får hon äntligen träffa Knut! :D Ska försöka ta en bild på honom, annars tar jag en från hans systers FB. Men han är mycket sötare IRL :)

Hade en redovisningn på engelska i tisdags, alla som va klara hade det. Under den redovisningen berättade jag om en känsla, när man hör en låt man inte lyssnat på på år och man fortfarande kan texten. Jag kom på det för det hände i helgen eller om det va i måndags. Raderade låtar från datorn och råkade trycka igång denna:

Jag kunde nästan hela texten fortfarande och det va kul tycker jag, plus att låten faktiskt är riktigt bra! Va en utav mina favorit låtar i grundskolan faktiskt.

I morse tog jag kort på det jag köpte i onsdags så det kommer upp senare eller ikväll. En sak som jag kom på innan va att nu när teorin är klarad så kan jag äntligen börja läsa HP igen! :D Och jag slipper förhoppningsvis göra om teorin om jag klarar uppkörningen direkt, även om jag har 2 månader på mig så kan det ta lite tid att få en tid ju. Lycka (a'

xoxo linda