Kvällsmat

Sitter och äter kräm just nu, får ingen ordning på magen känner jag. När det är sommar så slarvar man väldigt mycket med maten och det är inte bra för mig del.
Har hållt på med telefonen i över 1 timme och jag börjar väl lära mig den. Flyttade över alla appar men hittar dom inte på mobilen? Och får inte musiken som en widget eller vad man ska säga, blir bara en lite ikon. Men det löser sig alltid! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Eva och Adam och göra lite korsord. Kommer nytt nummer av Chic imon och ska köpa den då för vi är i Växjö, ska ju jobba, och då ska jag även kolla efter en ny tidning.

Korsord, för mig, påminner om sommaren. För typ 2 år sen så va en tjejkompis och Joel med oss på semester på Hasslö och på kvällarna kunde jag ligga och göra korsord och be Joel om hjälp. Och just den veckan vi va där var vädret så otroligt skönt och det va riktigt varmt! Men jag tyckte att det va mysigt :)

xoxo linda