Ledig

Hade en lektion idag och den gjorde man inte mycket på, hade bara redovisning. Gick och pratade med Linus om betyg i media och multimedia, verkar som att det kommer gå bra! Uppgiften i engelska om Lilacs verkar ha gått bra också.
Gick lite på stan med Elin och Amanda när vi hade slutat, hittade typ 3 par skor som jag ville ha.. kollade piercing till tungan också, Elin bytte idag men jag väntar till det gått 1 månad i alla fall. Men ser mycket roligare ut att inte ha läkstaven i :)

När jag kom hem så dammsög jag och sen gick jag och pappa ut till bilen för jag och My skulle ha nya navkapslar och sätta fast klädseln på förarsätet. Fixat med lite utrustning också. Är ju lediga imon men jag åker in runt 1 för att ha en körlektion och vid 6 är det konsert på Grönkulla. Men det blir sovmorgon för min del och det ska bli skönt!

Ska göra klart naturkunskapen och skicka in den och sen är jag klar med skolan. Får se om jag hinner redovisa den, men skit samma, har ju ändå lämnat in den.

xoxo linda