Legally Blonde 2

Efter Sex and the city 2 (som faktiskt va bra! och som får mig att vilja bli rik...) så satte jag igång Legally Blonde 2, har aldrig sett den från början...
På tur står Bröllopsduellen, den sägs vara kul så jag får hoppas på det :)

Har kollat stugor med mamma och hoppas det blir någon av dom. Imon kanske kusinen kommer och då ska dom försöka fixa bilen, hoppas verkligen att dom lyckas! Hade varit kul att äntligen få köra med vår bil! :)

Inte så många och alla syns inte, men ändå tillräckligt att kolla på. Som tur väl är så är det inte alla som behöver kollas på, har bara ca 10 kvar nu :) Är en sån som vill ha film på skiva, helst köpt men blir ju inte alltid så. Därför jag VÄGRAR att ladda ner serier som alla andra gör, och som alla säger att jag ska. Har haft den diskussionen förr, jag vill inte ha filmer på dator och det får folk acceptera, precis som dom som vill ha dom på datorn. Alla vill vi olika.

xoxo linda