Sorry

Har inte skrivit så mycket men jag har faktiskt inte haft tid. Träffade Martin både igår och idag och gick igenom filmerna, det tar tid men är faktiskt kul. Vi är hos hans syster och hon har en hund som är såååå otroligt söt, han heter Knut och är väldigt charmig. Jätte fin! :) Hoppar alltid på mig när jag kommer! Vi bord tydligen bara några meter ifrån varandra så jag hinner dit på 5 minuter, mycket smidigare än att träffas i Växjö.

Är klar med nästan allt i skolan nu, ska kolla igenom engelskan för jag vet inte om jag har svarat tillräckligt. Ska även göra NK men det går fort, och jag har gjort allt jag skulle göra, men tänkte göra en extra ändå.

Imon har jag körlektion och sen blir det hem och städa och plugga. Ska ge mig på lite med klippen, ska göra klart två så dom kan upp på hemsidan i veckan. Sen blir det teori så mycket som möjligt, det närmar sig så vill verkligen lyckas!! Men som sagt, det blir att plugga hela veckan. 

Ska försöka skriva oftare men det är inget jag kan lova. Det ända jag gör är att plugga eller fixa med M Fashion sakerna och det är inte speciellt kul att läsa hela tiden.

xoxo linda