Trött, igen...

I morse skrev jag teorin till körkortet och jag klarade det! :D Så nu är det bara uppkörningen kvar... Tänkte att jag skulle småfira det lite genom att sticka till Martin och dom sen, och då tar jag med mig My :) Får se när man kommer hem, har ju köpt lite godis och ostbågar som jag är lite sugen på (A)

Har precis haft redovisning, eller det va typ 1 timme sen mitt spelades upp, och det gick skit! Jag fick beröm för typ allt, förrutom en låt som jag hade. Den hade jag bara för att fylla ut 6 sekunder och det fick jag för Linus, men helt plötsligt så ska det inte vara med? Aja, det gick väl helt okej ändå.

Sista halvan av lektionen kvar och sen åker jag hem! Har jag tur så kanske jag får skjuts av Martin, annars tar jag bussen. Linus och Gunilla skulle bjuda på fika i eftermiddag, får se om dom gör det och om det blir något gott :)

xoxo linda