Big brother

Kollar inte speciellt mycket och har missat en del för jag kom ut ur duschen för inte så länge sen.

Va hos mormor innan och det var ju trevligt som alltid :) Kanske att vi åker dit igen för mamma skulle ha hjälp med en sak. Annars är det inte mycket som händer. Ska plocka fram resväskan imon och sen packa under veckan, i helgen ska vi tömma hela TV-rummet uppe för dom ska komma och fixa det. Jag hoppas att det blir UNF på fredag för det var väldigt längesen nu och det kommer ta ännu längre tid annars :o Så, hoppas hoppas hoppas! :)

Hittade ett citat som jag tyckte va lite kul:
"För att visa att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."


Imon ska jag till trafikskolan och kanske kan jag åka hem med mamma. Då blir det att dammsuga och plugga...

Lördagsmyset igår :) Det i tallriken är kesella och äppel, va faktsikt gott :D Första gången jag provade med äppel så det känns ju kul, har haft bär i förr men det är ju gott det med.
Tillbaka till skolan imon då....

xoxo linda