Can't be love, 'cos I'm not feeling

Det har varit en rätt dryg dag idag, även om det bara var 2 lektioner. Gunilla kom runt 1 och det tog bara 15 minuter så det var bra. Har fått koll på allt som ska göras nu i alla fall!! Innan det så gick jag och Emelie och pizza, tyvärr tog inte Oliveros emot rikskuponger men vi åt där ändå. Gott som #%&%#¤!!!!

Efter det så drog jag till stationen för att åka mot staden! Skulle ju jobba... Har varit ganska irriterad idag, men när jag satt på bussen och lyssnade på awesome musik så kunde jag inte låta bli att le ett tag, solen sken och det kändes bara allmänt härligt :) Det gick ganska fort att jobba faktiskt, och sen handlade vi. Har köpt morötter jag ska ha med mig imon, lång dag då. 7:50 - 16:10 tror jag att det är, så behöver lite att äta under dagen, plus att dom är så goda så det gör inget. 

Imon ska jag även komma ihåg att ringa trafikskolan, måste boka in lektioner, men det beror på om mamma har betalat ännu. Vill ju så gärna göra halkbanan på påsklovet! Ska nog lägga mig och läsa lite teori, och öva inför NK-provet...

xoxo linda