I'm a fool

När jag kom hem satte jag igång att baka muffins till kalaset imon, ja jag kallar det så för det är släkten som ska fira oss. FYLLER JU 18 ÅR IMON!!!! Och det tog ett tag, jag och My skulle ha strössel på och fy fan va fula dom blev :O och dom blev inte speciellt stora heller om man jämför med när vi gjorde muffins med Nils, så vet inte om jag gjorde något fel :o Visar sig imon :)

Efter muffinsen roade jag och pappa oss med att byta lampa i mitt rum för en av dom pajjade igår. Jag har 4 st i taket och det slutade med att vi fick byta 3 för den första typ slog ut dom andra, och så har det luktat bränt på hela nedervåningen. Tog VÄLDIGT mycket längre tid än tänkt, men vi fick igång 2 som inte luktade bränt. Men vi gav upp så jag har inte igång lampan i taket, har ju en annan som lyser rätt bra!

När vi till sist gav upp så bytte jag lakan och dammsög, det var fint ett tag men sen började Lisa springa som en idiot så är väl massa päls igen -.-'

Har hållt på med skolarbete sen dess. My fick precis se hur intervjun blev och hon sa att det såg bra ut så vi får lita på det!

Mums...

xoxo linda