I'm gonna fake it, yeah

Sitter och håller på med intervjun med Ulrik Munther. Funderade på att göra en topp 5 lista med mina favoriter, men visste inte hur många jag lyssnar på, och då såg jag att jag inte har hört alla. Så ska fixa dom antingen imon eller senare sen. Ska köpa skivan, när jag hittar den. Och Eric Saade med, måste började nöta in hans låtar så jag och My kan stå bland alla fjortisar och sjunga och njuta av en underbar konsert :D *drömmer mig bort lite...*

I alla fall, har gjort klart intervjuerna till media uppgiften och har börjat på alla andra. Ska fixa klart dom SENAST onsdag, alltså all fakta och så, hann inte det idag för jag var ju inte med på mer än nästan 2 lektioner. Men känns skönt att ha fått lite gjort! Och krönikan har jag börjat på, gjorde ju det igår.

Fick sticka från praktiken på förmiddagen för jag hade körlektion. Första gången jag skulle köra helt ensam, har ju alltid My annars och hade mamma en gång. Och när jag kommer dit så berättar hon i "receptionen" att min körlärare är sjuk så jag skulle få en annan. Blir ju jävligt nervös eftersom jag aldrig kört med honom innan och som jag sa så har jag ju aldrig kört själv. Men han visste jag vem det va för han va med på några teorilektioner. Men ändå liksom... Men han var riktigt bra och han berömde mig och sånt :)

xoxo linda