Kvällsfix!

My var här och förhörde mig lite på NK, gick inte så jätte bra så det blir mycket mera plugg nu... Men det blir nog bra till sist, måste verkligen få G!!
Vi va nere i tvätten innan det och USCH!!! En jätte bauta stor spindel i taket, jag skrek, sen skrek My och sen sprang vi upp. Men vi klarade oss där nere utan att döda den, men My var vakt med en flugsmäck! Usch!! Och måste ner dit igen om typ 1,5 timme.

Tvättade av sminket när My va här och nu ska jag gå och tvätta ansiktet. Bytte kattsand och dammsög innan så det är skönt att slippa fixa med det i veckan. Imon är det ju konsert på G-kulla vid 6 men jag ska va där vid 5 och hjälpa till. Hoppas att det går bra :)


Min frukost igår: Varm choklad, iste, jordgubbskräm med mjölk, pappas bröd med skinka och knäckebröd med grillkrydda! Va verkligen mätt efter den frukosten! Men gott va det :)
Älskar kräm men den e snart slut så måste köpa mer :( Och knäckebröd med grillkrydda började jag äta i måndags tror jag? Ny kärlek ;)

xoxo linda