So do you

Idag va min sista dag på praktiken och det har varit så sjukt kul hela dagen! Har bara varit konserter och det känns som ett riktigt bra avslut för mig. Alla konserter avslutades med "Levels" och det blev ett väldigt häftig känsla. Det är så svårt att beskriva men det var så sjukt bra! Obeskrivligt :)
Levels gjorde dom sååååå mycket bättre än orginalet. Det var bara trummor, piano och gitarr och dom körde inte hela låten, sången suger så det va bara bra att det inte kom med. Men som sagt, såååå mycket bättre än orginalet!

På tre av konserterna (va 4 idag) fick jag va på scenen och filma alla som uppträdde, det va jätte kul :D Kanske fått ett litet extrajobb, dom ville ha mitt nummer i alla fall, kul ju!

Tre av mina ex går på skolan och två av dom är med i profilen och det gör ju att man kan smygkika på dom för en är fortfarande jävligt snygg! Och jag vet att han är 96or, men han är fan så mycket mer mogen är vad killar i vår ålder och äldre är! Men det är min åsikt.
Han sjöng en låt på konserten som jag tycker va bra. Har aldrig hört den innan men han gjorde den bra. Tyvärr visste jag inte vad den hette men det är då man har FB så jag frågade om denna låten är det:

Men tycker nästan att han sjöng den bättre än orginalet. Men jag gillar den, den är lite svängig på något vis :) Den heter som rubriken till inlägget visar!

Kom hem runt 4 fast jag slutade vid 2-tiden. Men fixade lite på skolan. Har precis ätit så är väldigt mätt! Ska kolla igenom lite inspelningar och sen blir det plugga och musik! Blir hemma ikväll och det kan vara skönt det med!

xoxo linda