The sun is shining through my window

Så fort jag vaknade kände jag hur varmt det va i mitt rum, solen står på mot min sida så det är som en bastu. Rullade upp rullgardinen och det första man ser är solen :D

Igår när jag kom hem så åt jag och bytte om för att sen dra ut och möta upp Janeth och hennes vita afrikan (hunden). Vi va i Hagaparken och kastade boll och gosade lite. Sen gick vi hem med Kajsa (hunden) och sen gick vi till UNF. Kollade på 2 "filmer" tror jag att det blev. Madagascar 2 och sen någon med Magnus Betner eller hur han stavar det. Den va faktiskt kul :o Vädret var helt underbart igår btw :)

Får se vad som händer idag. Hade tänkt göra lite skolarbete, delar av engelska och naturkunskapen, orkar inte ha allt det efter mig när jag kommer tillbaka, då vill man ju bara slappa!

Har bilder från hela veckan och även någon från sista veckan på APUn, men ska kolla igenom dom innan dom åker upp här, så därför bjuder jag på denna istället!


xoxo linda