Allt måste vara en dröm, ey

Skrev klart allt jag skulle på engelskan, blev ca 3 sidor (Y) Har foto nu och har inget att göra så jag har påbörjat min PowerPoint, lika bra när jag vet att jag har tid. 

Hade körlektion innan och det gick väl sådär, men det är troligen för att jag inte hann äta. Jag tyckte att om jag gick direkt när vi slutar så skulle jag ha tid till att dricka upp min joggi på trafikskolan. När jag är mer än halvvägs så kommer jag på att vi inte hade betalt för dom sista lektionerna, och det måste man göra innan man kör. Så det va ju bara att ringa mamma och sen vända. Gick jätte fort till trafikskolan igen och höll på att dö av värme när jag kom in dit. Känner mig duktig...

Nu på fotolektionen så har vi varit ute lite och fotat Tina, blev fina bilder :) Eller jag erkänner, jag har inte tagit någon bild, men ändå ;) Smakprov:

Elin tog den

Har egentligen fått sluta men jag väntar på My, sen går vi till trafikskolan för att göra lite teori. Blev ju inget igår så får ta igen det idag. Har någon vecka på mig till att plugga!

xoxo linda