Återkoppling

Har TK just nu och vi ska återkoppla några prov som vi gjorde. Vet inte vems jag fick men bryr mig inte heller för detta är så sjukt tråkigt. Läraren ska på möte halv 11 och då vill hon att vi går till biblioteket och letar upp något om poesi eller vad det var. Får se hur det går...

Skrev inte mycket igår. Kom hem runt 8 och sen duschade jag, fixade med katterna och låg i sängen runt 9. Läste lite i Egoboost Magazine och kollade på TV till 10 typ. Somnade runt halv 11 så de var lite mer sömn i natt än föregående natt. Får se om man är lika seg idag med? Har ju ämenn att blogga om nu i alla fall så det kommer väl upp lite under dagen/kvällen.
Kanske ska ta ett hål till i örat på söndag, eventuellt att man gör något spontant med men det får vi se då. My ska i alla fall också göra det så det blir nog jättebra (Y)

Ikväll ska jag ta det ganska lungt, ska tvinga mig att plugga teori och ska göra utvändiga kontroller på bilarna med My. Jag har redan gjort det på våran, men alla 3 har ju olika bilar så det ser annorlunda ut på dom så det är lika bra :) Kanske kollar lite på OC med, men vi får se :)

xoxo linda