BB

Har 5 avsnitt av Big Brother att kolla på och har sett 1 och är på nummer 2 nu. Får se hur många jag kollar på idag, har det igång och gör annat under tiden för så bra är det inte. Tömde garderoben lite men jag är sämst på att rensa så fyllde inte ens en kasse...

Under lektionerna i skolan idag så har jag suttit och kollat på dom 2 första avsnitten av Fråga Olle dokumentären för det var dom jag inte hade sett. Elin och Nicole joinade mig under avsnitt 2 eftersom vi inte gjorde något ändå. Har tagit med en inspelare hem så ska roa mig med det i helgen hade jag tänkt. Får se om jag gör något på det idag, men det löser sig!

Ska göra lite teori nu hade jag tänkt. Kanske hittar på något med Janeth, men vi får se om hon kan :) Blir kanske ingen piercing på söndag, det blev för mycket folk och då skulle vi behöva betala och så sugen är jag inte, men vi får se då!

xoxo linda