Blir teroriserad

Sitter ettt irritarande objekt framför mig och jag blir inte av med den, kanske försvinner när lektionen börjar. I alla fall, hade idrott på morgonen och vi spelade golf. Annelie höll på att skjuta på mig och ibland lämnade inte min boll min lilla fyrkant som jag stod på. Jag var bättre än Annelie ibland, men i slutänden sög vi otroligt mycket, men det va vi i alla fall bra på ;)

Har inte gjort spevciellt mycket på lektionen, sitter mest och väntar på att något ska hända. Fick veta att mitt betyg ändrades på min skriftliga del i NP i SV och jag fick istället ett VG- och det känns mycket bättre, så fick även det som slutbetyg på proven verkar det som. En mycket gladare Linda som är i skolan idag :D

Efter skolan ska vi jobba, men först ska jag till trafikskolan i typ 1 timme. Får se vad jag gör ikväll :) Kom inte i säng fören typ 12 inatt för jag lämnade in uppgiften i svenska runt 23:25 eller något, hade alltså inte mycket tid kvar!! Bokade hotellet igår så ska lägga upp bilder om det går :)

xoxo linda