God natt!

Tycker jag har varit väldigt duktig både igår och idag. Igår städade jag nästan allt på bilen själv, och idag har jag hjälpt pappa ute i trädgården, städat, lagat mat och tvättat. Hade ju tänkt plugga teori men det hinner jag inte så det tar jag imon när vi är på trafikskolan, och eventuellt lite hemma på kvällen med.

Resten av kvällen hade jag tänkt kolla på TV, läsa en tidning och äta lite. Imon ska vi ju tillbaka till skolan så måste sova! Börjar dagen med NK och det får vi se hur det går. Sista lektionen är SV och jag hoppas att vi får veta hur det gick på den skriftliga delen i NP, men jag gissar på att vi får vänta ett tag till (Y)

Nu tror jag att jag skippar dator för resten av kvällen. Har inte varit så jätte aktiv här men det blir tyvärr så, försöker fokusera på körkortet mest, har min motivation på parkeringen, och viljan finns där, så nu gäller det att verkligen plugga!

xoxo linda