I still believe

Har varit dålig på att skriva här nu. Igår så filmade jag med Martin och va inte hemma förens halv 8, då gick jag och My ut en sväng med Janeth och efter det gjorde vi pizza, sen blev det sängen!
Idag så va jag i skolan 15 minuter och sen gick jag till sjukhuset, där tog det ca 10 minuter och jag va tillbaka i skolan efter ungefär 1 timme. Har inte hänt överdrivet mycket idag, men har lite jag ska jobba med hade jag tänkt, men det tar jag en annan dag.

Imon ska jag träffa Martin igen och då ska vi gå igenom filmerna, och efter det så blir det att plugga teori på trafikskolan medan My har lektion. Hoppas det går bra! :)

Skriver inte mer idag, ska lägga mig nu. Har hållt på att lägga över massa skit på en annan hårddisk (?), filmerna tog så stor plats så fick inte plats på datorn först, men nu så! Kanske skriver mer imon, börjar dagen med idrott men efter det kanske, beror ju på när han kommer och hur det blir när jag har slutat, men det tar vi då! Hade fått lite klagomål på att jag inte har skrivit på 2 dagar :)


xoxo linda