Kortkorta kläder

Något som jag faktiskt tycker är snygg och sexigt är korta klänningar och kjolar, om man bär dom på rätt sätt och vid rätt tillfälle! Det ska inte vara så kort att det ser slampigt ut, det ska täcka baken och lite till.
Speciellt till sommaren så är det super snyggt! Bara ben och en kort klänning medan man går runt och bara njuter av solen, underbart!

En sån här klänning är väldigt snyggt tycker jag. Detta anser jag är en festklänning, men fungerar även till vardags när man går runt och njuter!

Korta shorts är snyggt med, inte såna som är så små att det ser ut som trosor, hela baken ska vara täckt och fickorna ska inte hänga ut på framsidan! Också perfekt till sommaren! Och jag är en sån person som inte gillar hög midja så dom ska gärna vara låg och ihop med en magtröja! (undantag för mina midje-jeans)

Kjolar och också snyggt, men då ska det vara som med klänningar. Och att bära string till klänningen eller kjolen, behöver jag ens säga hur illa det är? Man ska bära korta kläder på ett sätt så man fortfarande ser anständig ut, inte mot det slampiga hållet då alltså. I alla fall enligt mig :)

xoxo linda