Måndags

I måndags hade jag ju dubbel körlektion. Efter jag hade ätit lunch i skolan så gick jag och gjorde teori, sen ringer mamma och frågar om jag vill luncha med henne. Självklart vill jag det! Så vi åkte till Subway och köpte med oss varsin macka och stack till sjön och satt där medan vi åt. Verkade som att hon uppskattade det rätt mycket faktiskt :)

Ser inte så soligt ut men vissa stunder kunde man knappt se något!

Åkte tillbaka till trafikskolan efter det och gjorde teori igen. Sen hade jag då mina lektioner. Jag måste säga att det gick mycket bättre än dom 3 senaste lektionerna. Hoppas att jag klarar mig på 5 lektioner nu bara... Så ska försöka plugga teori så mycket jag kan nu! Blir troligen lite imon innan vi jobbar.

Hinner inte något idag för jag kommer sitta med svenskan i typ 1 timmer till och sen måste jag sova, kan inte lägga mig fören jag blir klar med detta, deadline i natt!

xoxo linda